UWAGA

ZANIM POWIESZ O NAS COŚ ZŁEGO, PRZECZYTAJ WIADOMOŚĆ NA ZAKŁADKA "DLACZEGO HACKUJEMY?" !!!

Fan Page

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Najszczersze przeprosiny.

Witajcie. Już się domyślacie co to za post, prawda? :)
Chciałabym głównie podziękować i oczywiście przeprosić. Tą właśnie "zabawą" dowiedziałam się jacy są naprawdę ludzie. Mogę tutaj napisać i napiszę. Kiedy byłam Sienną, prawie wszyscy się nas bali i podlizywali się nam. Kiedy się przyznałyśmy do tego, teraz prawie każdy nas hejtuje i przezywa jak pizdy. A przyznałyśmy się, bo podejrzewaliście Lolinkassi! Po gówno by ona hackowała. Ok, teraz dziękuję danym osobom :
  • helinska^_^
  • Venusia 
  • Empirators (nie pamiętam nazwy, ale jeszcze było Saszanator itd.)
  • Lady_Emo (jej nick na xacie.)
  • I wszystkim innym którzy nas wspierali i nadal nas lubią!
Cóż... A teraz przeprosiny.
Przepraszam za to, że oszukiwałam ludzi w grze - już kilka osób na MSP wiedziało, że to ja - 25maria. Zdziwiło mnie również to, że wiele blogów o nas napisało! Jest ich dużo więc nie wymienię, wpiszcie po prostu w google "Natasha i Sienne msp". Cóż... Dziękuję wam i jednocześnie was przepraszam. Jak wspomniała Ewelina w swoim poście - nudziło się nam. Że też taki pomysł wpadł nam do głowy, jednakże Ewelina pierwsza się w to bawiła, ja zaciekawiona tym, również dołączyłam. Później unfo zaczęła się z nami bawić XD. To na tyle. Dziękuję - Wiktoria.

9 komentarzy:

  1. Ja Wam wybaczam - możecie przeczytać więcej na moim blogu http://msp-wedlug-lichta.blogspot.com/2014/04/mozecie-byc-spokojni.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko,ja nie jestem na was zła.Strachu mi napędziłyście na początku tym ,,hackowaniem'' :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No przyznam że bardzo się na was zawiodłam ... ; c Jestem, a raczej byłam waszą ogromną fanką... ; c
    /helinska^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe ;D! Haha. Wasze posty były śmieszne ;D . Zbrodnia w polska szkoła ;D . Ja tam was podziwiam ;P . Jesteście zajebiste! *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Może to nie było miłe. Ale wybaczam wam bo w końcu nie hackujecie ;). pozdro !
    zapraszam na mojego bloga: Ala3221-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego na wiadomościach co z jakąś dziewczyną pisałaś to nie miałaś nicku? skoro nie jesteś hackerką?

    OdpowiedzUsuń