UWAGA

ZANIM POWIESZ O NAS COŚ ZŁEGO, PRZECZYTAJ WIADOMOŚĆ NA ZAKŁADKA "DLACZEGO HACKUJEMY?" !!!

Fan Page

niedziela, 20 kwietnia 2014

WAŻNE - POŻEGNANIA

Hej.
Ten post pewnie się wam nie spodoba. Dostaniemy miliony hejtów.
Pewnie czytając to, dziwicie się, że tak dobrze formułuję zdania.
Nie mam na imię Natasha. Nie jestem z Rosji, jestem Polką. Nie mam 19 lat, zdjęcie, które było niby moje było fejkowe. Sienne nie ma na imię Rosa, nie ma 19 lat, zdjęcie również było fejkowe. VampireGirl10 (czyli ja) udawałam Natashę, a 25maria udawała Sienne. W sprawie tego "hackowania"...
Nie posiadamy żadnych programów. Wszystkie te "shackowane" osoby, specjalnie zmieniały sobie opisy i dawały nam zdjęcia ze swoich kont. Włamania były udawane, bo mamy znajomości. Przepraszamy, że udawałyśmy. Nam oraz tym "shackowanym" się nudziło. Kończymy z tym udawaniem, żegnamy się! Bloga nie usuwamy, ponieważ sami śmiejemy się z niektórych postów, takich jak np. "Śmiechu warte #1 Akcja - Zbrodnia w polski szkoła".
Mamy nadzieję, że zrozumiecie, że tylko nam się nudziło, nikogo nie hackowałyśmy.
Żegnajcie.

23 komentarze:

  1. Szkoda .. A mogłabuś przynajmniej zaprosisz na skype ? czy tak samo nas okłamałaś i go nie masz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam skype no ale kurwa mać, nie będę tam gadać z kimś kogo nie znam, tak? Gadam przez skype tylko z kolegami z klasy!

      Usuń
  2. ;-; wiesz... natashha to było kłamstwo... ja się ciebie bałam , że zabieżesz mi konto. Ja jako użytkownik msp ci wybaczam.Ważne , że się przyznałaś.
    Masz gg?

    OdpowiedzUsuń
  3. natasha masz gg lub skype ? podaj ja na skye byc daga...pl a na gg Dagmara Prosze pogadajmy
    na msp jestem czerni i biel 12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje prawdziwe GG - 49433936
      Skype nie dam, co wy z tym kurwa macie...

      Usuń
  4. Super :) Cieszę się, bo bałem się, że mnie shakujecie ;/ I nie jestem na was zły :) Pozdrawiam i zapraszam na bloga. LichtMV

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe nie no dobre jesteście :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe -,- jesteście OKROPNE ja wam wierzyłam a wy to wszystko udałyście...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli to wszystko udawane, to dlaczego w którymś poście napisałaś do jakiejś dziewczyny, i nie miałaś nicku?

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahah kurwa dobre xD Miałyście fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  9. A będziecie robić dalej "Śmiechu warte" ? Proszę. To było takie mocne. XDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, to ja Sienne, Przepraszam najmocniej za to co zrobiłam. Niedługo zrobię post dla was :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja sie naprawde was bałąm ale :D poco miałam sie bać

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja myślałam,żeście wy hackerki XDXDXDXD Na fb : " Tylko mnie hackujcie " Jestem <3Oliwciaa<3 i znam _-_-_Blablabla_-_-_ XD Pozdro XD Serio się tak nazywam XD Zapraszajcie :*

    OdpowiedzUsuń