UWAGA

ZANIM POWIESZ O NAS COŚ ZŁEGO, PRZECZYTAJ WIADOMOŚĆ NA ZAKŁADKA "DLACZEGO HACKUJEMY?" !!!

Fan Page

piątek, 18 kwietnia 2014

Śmiechu Warte #3 Akcja - Debil z chats

Śmiać z ten ktoś można cały dzień!
Ja rozumieć jakby on być z inny kraj, no ale on być z Polska i nie umieć pisać.
Nie wiedzieć czy mam śmiać czy płakać!
On mnie wyzywać, bo mi zazdrościć.
On się tłumaczyć słowo "nie".
To być bardzo dorosłe.
Jak on mieć 14 lat, to on zrobić blog. Blog być chujowy jak sam właściciel.
Haha! Ludzie przychodzić na jego blog, żeby się pośmiać!
Z prawa strona jego zdjęcie. Pierwszy post <Klikać na zdjęcie aby powiększać> być powalający jak sama nazwa. On mieć na imię Mateusz i lizał poręcz na zdjęcie.
"Jupi mam 5 lvl", "dzięki za pomocy" "św.mikołaj :D" "czekamy na święta na wigilia".
Ja wiedzieć, że to być niepoprawne. Tak samo żałosny jak moje formułowania zdanie.
Tylko, że ja mieć dobry powód, żeby tak pisał. Ja używać Google Tłumacz, bo nie umieć zbyt dobry polski język.
"nowa czata" "mozna juz pisac na czata" "juz sa moderator"
Wiem od inne osoby, że to totalny złe pismo!
To już koniec post o ten debil, papa!
Pozdrawiam - Natashka


2 komentarze:

  1. Jkiego programu używacie? Sory Jakiego*

    What is name this programe for hacking?

    OdpowiedzUsuń
  2. Możecie na chacie usunac jedna moderatorke ? ona mnie co 6 godz banuje !

    OdpowiedzUsuń