UWAGA

ZANIM POWIESZ O NAS COŚ ZŁEGO, PRZECZYTAJ WIADOMOŚĆ NA ZAKŁADKA "DLACZEGO HACKUJEMY?" !!!

Fan Page

piątek, 18 kwietnia 2014

Śmiechu warte #2 Akcja - Sławy grać w MSP!

Ja sobie siedzieć w forum MSP...
no i ja patrzył, a tu się okazuje, że modelki grać w MSP.
Modelka to być Panna watermelon OMFG!!!
Później się okazać, że Królowa Elżbietka grać też w MSP!!!
Nazywać sie Toffinka Mu (i coś tam dalej!!!).
Modelka nazwała nas "bzydkie dzieciontka" (cokolwiek to znaczyć, bo Google Tłumacz nie chcieć mi tego przetłumaczyć...).
No to ja patrzeć co tam się dziać dalej!
Haha! Jeszcze Katy Perry! black1rose to Katy Perry!!!
Żona Zayna Malika. hue hue. muzyknume (coś tam dalej!) to Perrie Edwards XD.
KROCZNIK być Król MSP. HAHA!
hazel54552 być król europy i Martina Stoessel (Nie wiedzieć, że Martina być król Europy.)
OMFG! Pozdro - Natasha

1 komentarz:

  1. sienne bo hera koka hasz lsd też mi zabrała konto co mam zrobić ? ; c

    OdpowiedzUsuń